Friday 23 March 2012

UMRAH!!!

Hari ini 23.3.2012 .
Hari yg paling indah dan gembira sekali buat keluarga aku FINALLY dapat jugak mak aku pegi umrah .
lepas ni aq pulak kan! bile la agak ye.? lepas kawin kowt.? kalau ada rezeki pegi la kan :) amin ..
Semoga pemergian mak ke umrah mendapat berkat & redha dari ALLAH . amin ..

Ni la mak saya yang paling cantik dan paling aq sayang kat dunia ni . untung mak aq ni dapat anak mcm aq kan . HAHAHA .


 This is my family membe! n_n (betulkan ayat aku ni) x sure sgt la . hehe ..

Ni anak sedara saya AMMAR nama YE nama penuh! x ingat :) comel kan!




Aku penah ada dengar tp x ingat la nama ustaz tu kan! ayat dye berbunyi begini 'kalau nk pegi HAJI ke UMRAH ke kalau dh rasa mampu tu go on je pegi je terus x payah pikir panjang insyaALLAH rezeki tu sentiasa ada' . n_n 


2 comments:

  1. hahaha , mana ada la . kalau ada pown sikit la kan tinggi tu tapi sampai skrng aq x bole kalah asma taw . hehe .

    ReplyDelete